×

Autorytet dla pracowników

kierownik zespołu

Autorytet dla pracowników

kierownikzesp3To, co bez wątpienia jest najważniejsze, kiedy piastuje się funkcję kierownika w każdej firmie, to wpływ tegoż kierownika na efektywną pracę całego zespołu. Osoba ta więc musi być osobą charyzmatyczną, która naprawdę potrafi mobilizować innych, szczególnie wtedy, kiedy sytuacja w firmie nie jest zbyt ciekawa. Dlatego kierownik zespołu musi być osobą opanowaną, tak, aby stanowić autorytet dla swoich pracowników. Musi też być stanowczy, żeby podwładni czuli do niego respekt. Odznaczać musi się dużym rozsądkiem, ponieważ tylko wtedy będzie mógł rozwiązać mądrze wszystkie konflikty, które będą pojawiać się zapewne nie raz pomiędzy pracownikami. Musi też i jednocześnie być wyrozumiały, biorąc pod uwagę sytuację każdego pracownika. Dodatkowo, cały czas musi trzymać rękę na pulsie, tak, żeby nie dać się wyprowadzić z równowagi. Przede wszystkim zaś pracownicy muszą widzieć, że naprawdę bardzo dobrze zna on się na branży, żeby wiedzieć, iż kieruje nimi właściwa osoba. Tak naprawdę, bycie kierownikiem wcale nie jest prostą sprawą.

Autor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Pole wymagane *

*