Lider Zespołu Call Center z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych
  • Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników
  • Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu
  • Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami
  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w obsłudze eskalacji
  • Organizacja spotkań i działań zespołowych
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy o procedurach i standardach pracy
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, minimum 1 rok na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w sprzedaży
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) i angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność pracy pod presją i skutecznego motywowania zespołu
  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Programy rozwojowe, coaching i mentoring
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Integracje i wydarzenia zespołowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Kierownik Zespołu Call Center Sprzedaży Indywidualnej

/
mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2
PRACODAWCA: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED​ przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego...

AKTYWNE OD: 2025-06-30 ZOBACZ SZCZEGÓŁY

Team Leader with German and English

/
pomorskie / Gdańsk
PRACODAWCA: Foundever

(Gdańsk os site) Your tasks will involve : Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills...

AKTYWNE OD: 2025-06-30 ZOBACZ SZCZEGÓŁY