Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: handel międzynarodowy, biznes i pokrewne
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
co najmniej 2 lata doświadczenia w dziale sprzedaży na stanowisku specjalisty, doświadczenie w pracy w globalnej, wielokulturowej organizacji, przy wielofunkcyjnych projektach związanych z e- commerce, duże doświadczenie w marketingu cyfrowym i korzystaniu z narzędzi do zarządzania stronami internetowymi (CMS, GA itp.), silne umiejętności zarządzania projektami, umiejętności organizacyjne i umiejętności tworzenia dokumentacji. Umiejętność współpracy: gracz zespołowy, który ma doświadczenie w rozwijaniu bardzo silnych relacji z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami i może z powodzeniem pracować niezależnie. Myślenie projektowe z silnymi umiejętnościami analitycznymi i umiejętnością nieszablonowego myślenia. Dobra znajomość SEO i Google Analytics. Zdolność do efektywnej pracy w różnych funkcjach. Zdolność do samodzielnej pracy nad wieloma projektami w tym samym czasie. Zaawansowana komunikacja, umiejętności budowania relacji i myślenie skoncentrowane na kliencie. Kreatywne myślenie i zrozumienie marketingu cyfrowego. Znajomość relacji między treścią, analityką i zaangażowaniem konsumentów. Umiejętność pracy w zróżnicowanych kulturowo zespołach posługujących się wieloma językami. Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do zarządzania, takich jak Confluence, Teamwork, MS Suite
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 13 500 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie