Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Koordynator ds. obsługi pracowników i nieruchomości
Miejsce pracy: Szymanów (pow. sochaczewski, gm. Teresin), Szymanów
Numer: StPr/24/2284
OBOWIĄZKI:
gromadzi informacje o ilości mieszkańców w budynku, koordynuje proces zakwaterowania osób w budynkach oraz ich transportu do miejsca zamieszkania, dozoruje stan techniczny urządzeń i instalacji nieruchomości i jej otoczenia, może uczestniczyć z w okresowych, obligatoryjnych kontrolach stanu technicznego obiektu budowlanego i jego otoczenia, zapewnienia dostawy niezbędnych mediów, obserwuje i uczestniczy w pracach realizowanych na terenie nieruchomości, organizowanie i koordynowanie działań w oddziale firmy, zarządzanie grupą pracowników produkcyjnych, prace administracyjno - biurowe, kontakt i wymiana informacji z centralą firmy, inne nie wymienione powyżej zlecone przez bezpośredniego przełożonego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
mile widziane doświadczenie w pracy z ludźmi, znajomość obsługi komputera, sumienność, zmobilizowanie do pracy
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Szymanów
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 32,44 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Zobacz podobne oferty