Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Koordynator ds. komunikacji i marketingu
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/1085
OBOWIĄZKI:
Oferta dla osób pow. 50 roku zgodnie z art. 60d ustawy. Wykształcenie: wyższe, spec. marketing, dziennikarstwo i pokrewne; 5 letnie doświadczenie zawodowe; znajomość języka angielskiego na poziomie C1; komunikatywność; krestywność, umiejętność psania tekstów, marketing internetowy, zarządzenie zespołem; zakres obowiązków: startegia i planowanie, komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna, kampanie marketingowe, social media i digital marketing, eventy i promocje, analiza i raportowanie, współpraca z działami wewnętrznymi, zarządzanie zespołem i projektami; jedna zmian; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Technik handlowiec*
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opis wynagrodzenia:
Gliwice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
5 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
brutto
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Zobacz podobne oferty