W związku z dynamicznym rozwojem CM Medhouse w Wodzisławiu Śląskim
poszukujemy doświadczonej i zaangażowanej osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu Call Center
Miejsce pracy: Wodzisław Śląski
Zakres obowiązków:
  • Budowanie, zarządzanie zespołem telefonicznej obsługi pacjenta
  • Nadzór nad efektywnością pracy zespołu
  • Raportowanie wyników do Zarządu
  • Koordynowanie pracy zespołu oraz dbanie o jego rozwój
  • Rekrutacja nowych pracowników
  • Tworzenie harmonogramów pracy
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi
Nasze oczekiwania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem w Contact Center lub zespołem sprzedażowym
  • Doświadczenie w branży medycznej będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Orientacja na wynik
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu
  • Mile widziane podstawy marketingu
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się placówce
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Koordynator Call Center Szpitali

/
podlaskie / Białystok, ul. Fabryczna 4
PRACODAWCA: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4 w Białymstoku. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie:...

AKTYWNE OD: wczoraj ZOBACZ SZCZEGÓŁY