W każdym sklepie odzieżowym musi się znaleźć wykwalifikowany kierownik. Każdego dnia mierzy się on z wieloma zadaniami. Sprawdzamy, jakie ma obowiązki. Dzięki temu, przekonasz się, czy praca kierownika zespołu jest dla Ciebie odpowiednia.
Aby sklep funkcjonował zgodnie z oczekiwaniami konkretnej firmy, powinien być odpowiednio zarządzany. Nie zawsze jest to oczywiste, ponieważ nie każda osoba sprawdza się w roli kierownik zespołu. Jest to zadanie trudne, które wiąże się z koniecznością podejmowania nowych wyzwań każdego dnia.
Jakie obowiązki stoją przed kierownikiem zespołu w sklepie odzieżowym?
Pracownik na tym stanowisku każdego dnia pracuje ze wskaźnikami KPI. Oprócz tego planuje i organizuje pracę własną i swojego zespołu. Zajmuje się motywowaniem pracowników i inspiruje ich do działania. Dba o jakość oraz optymalny przepływ towaru. To jednak nie wszystko, ponieważ każdego dnia koordynuje także prawidłowe funkcjonowanie działu.
Aby otrzymać pracę w tym charakterze, przede wszystkim należy posiadać odpowiednie predyspozycje. W tym przypadku niezwykle ważna jest komunikatywność oraz otwartość na radzenie sobie z nowymi problemami i utrudnieniami, jakie pojawiają się w sklepie.
obowiązki kierownika sklepu aż tak bardzo nie odbiegają od zadań sprzedawcy
kierownik przede wszystkim zarządza ludźmi i ich pracą