Call center to bardzo specyficzne miejsce. Zazwyczaj w takim miejscu pracuje od kilkudziesięciu do kilkuset osób, które przez cały swój dzień pracy wykonują telefony. Połączenia telefoniczne nawiązywane są z klientami firmy bądź z potencjalnymi jej klientami. Najczęściej poprzez call center prowadzona jest sprzedaż wszelkiego rodzaju towarów i usług.
Całe call center podzielone jest na zespoły i często jest tak, że każdy zespół zajmuje się innym projektem bądź sprzedaje inny towar lub usługę. Nad każdym takim zespołem czuwa kierownik zespołu sprzedażowego inaczej zwany team leader.
Team leader odpowiedzialny jest za pracę danego zespołu sprzedażowego oraz odpowiedzialny jest z osiągniecie przez zespół odpowiedniego wyniku sprzedażowego. Cel jaki musi osiągnąć dany zespół jest ustalany przez zarząd firmy, a zadaniem team leadera jest odpowiednie nastawienie pracowników na osiągnięcie celu i odpowiednie ich zmotywowanie. Od tego czy zespół osiągnie wyznaczony cel, zależy również premia kierownika zespołu.